Abonnemangserbjudande våren 2019

Abonnenterbjudande miniVi har nöjet att erbjuda våra medlemmar ett mycket prisvärt abonnemang inför våren 2019. En mix av allvar och humor i tre teaterföresällningar där abonnemangspriset för medlemmar är 735:- (för icke medlem 885:- )

Abonnemanget kan Du beställa på Folkets Hus där Du också betalar och hämtar ditt abonnemang. De medlemmar som hade abonnemang under hösten 2018 har sina platser reserverade fram till 10 februari!

Receptionen i Folkets Hus har öppet
måndagar 08-17
tisdag-torsdag 08-16
fredagar 08-15
Lunchstängt 12-13

Läs  mer!

Välkommen i teatervimlet

Motala Teaterförening har kommunens förtroende att arrangera teater, dans och annan scenkonst för Motalaborna och hitresta besökare. Vi arbetar helt ideèllt. Att vara medlem innebär att man är med och stödjer det lokala kulturutbudet och kan ta del av alla förmåner som Scenpasset, ditt medlemskort ger. Att vara medlem kostar endast 150:- för ett helt år. För ett par på samma adress kostar det bara 230:-.

Välkomna.

Läs MVT:s resencion av Shirley Valentine med Maria Lundqvist

Drömmar och uppror i köket

Shirley-Valentine-2

Teaterresencion av Per Carlsson

Osynligt budskap men bra musik

Medborgarbandet facebook1

Så lyder rubriken på MVT:s recension av Medborgarbandet.

Läs hela recensionen!

"Inget kalas utan knas" apploderades i regnet

Lagom till föreställnings början kom regnet och gjorde det tveksamt om nycirkusen skulle kunna genomföras. Men efter att man stuvat om i programmet och tagit bort de mest regnkänsliga numren körde cirkusen igång.

Publiken om c:a 200 personer fick se en fartfylld, spännande och rolig föreställning som apploderades livligt.

mcc
hotell ostermalm